Touroperator Thomas Cook Belgium concentreert extra capaciteit juli & augustus op de nationale luchthaven van Brussel.

Gent, 03 mei 2016. Thomas Cook Belgium heeft beslist om alle extra capaciteit voor juli en augustus te concentreren op de nationale luchthaven van Brussel.

Klanten die reeds een vakantie zouden gereserveerd hebben met vertrek uit Luik of Charleroi zullen door de touroperator pro-actief gecontacteerd worden. Elke klant zal een voorstel ontvangen waarbij een alternatief vanuit Charleroi of Luik wordt voorgesteld of de reiziger zal vanuit Brussel kunnen afreizen. De touroperator zorgt in dit geval voor het transport naar de nationale luchthaven en terug.

Door deze herschikking worden er vanuit Brussel extra vakanties aangeboden naar bestemmingen als Spanje, de Canarische Eilanden, de Balearen, Bulgarije en Macedonië.